
Упродовж навчального року в нашому закладі освіти активно реалізовувались профілактичні заходи, спрямовані на формування у школярів навичок безконфліктної взаємодії, толерантного ставлення одне до одного, а також підвищення обізнаності щодо проблеми булінгу та кібербулінгу.
Метою цієї роботи було створення безпечного освітнього середовища, у якому кожен учень почуватиметься захищено, знатиме свої права та шляхи захисту від насильства.
Протягом року реалізовано низку важливих завдань:
інформування учнів про суть і форми булінгу;
навчання розпізнаванню ознак насильства та формуванню навичок безпечної поведінки;
залучення учнів до обговорення шляхів подолання агресії в дитячому колективі;
формування культури звернення по допомогу в складних ситуаціях.
Класними керівниками та шкільним психологом проведено просвітницькі бесіди, зокрема:
«Зупинимо булінг разом!».
«Булінг: мовчати не можна говорити».
«Коли жарт — вже не смішно».
«Сила слова: як не образити словом».
«Ти не один: до кого звертатися по допомогу».
«Як підтримати друга, який став жертвою булінгу».
«У конфлікті — не вороги, а учасники».
«Безпечна комунікація в соцмережах».
Також відбулися години спілкування:
«Разом проти булінгу».
«Зупини булінг у суспільстві! Знай про відповідальність за вчинення насильства».
«Протидія булінгу».
«Що я знаю про булінг та кібербулінг?».
«Супергерої проти булінгу».
«Світ без насильства починається з мене».
«Дружба без страху і тиску».
«Мовчати не можна — діяти!».
«Толерантність як запорука безпеки».
«Стоп кібербулінг: твоя безпека в мережі».
У рамках інформаційно-просвітницької кампанії також було проведено:
інформаційні хвилинки: «СТОП БУЛІНГ! Як запобігти булінгу», «Кібербулінг. Тінь за екраном»;
антибулінговий урок «Ми — за щасливе дитинство без булінгу»;
ознайомлення учнів з буклетами про загрозу насильства;
постійне оновлення інформації на тематичному стенді «Стоп булінг!» у школі.
Значущими подіями стали заходи, приурочені до:
Міжнародного дня протидії булінгу;
Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства».
Участь у цих заходах взяли всі учні 1–9 класів. Важливо, що учні не лише отримували знання, а й мали змогу висловити власні думки, ділитися прикладами з життя, створювати малюнки, плакати, брати участь у тематичних іграх і тренінгах.
Ми віримо, що через постійну роботу з формування культури ненасильства, поваги та підтримки, спільними зусиллями педагогів, батьків та учнів можна збудувати простір, у якому кожна дитина почуватиметься в безпеці.








