Круглий стіл «Нова Українська школа в дії»

Spread the love

Як навчати учасників освітнього процесу у Новій українській школі? Як зробити так, щоб сучасний урок був цікавим і дієвим? Чого досягли за 5 років в НУШ?
Ці та інші питання були розглянуті за «круглим столом» вчителями молодшої і старшої ланки під час весняних канікул.
У невимушеній атмосфері були обговорені актуальні проблеми професійної діяльності педагогів. Заступник директора з навчально-виховної роботи Козар Т.М. зазначила особливості організації освітнього процесу та відмітила виклики, які ставила перед вчителями початкових класів робота за Новою українською школою. Учителі ділились досвідом роботи: підходами до викладання, створенням освітнього середовища, упровадженням інтегрованого навчання, реалізацією діяльнісного підходу, особливостями оцінювання та подоланням труднощів, що виникали в роботі. Учителі, які викладають в 5-х класах ділилися своїми враженнями, труднощами та успіхами в роботі з п’ятикласниками в цьому навчальному році.
Практичний психолог Мироненко І.І. пояснила й нагадала психологічні особливості дітей відповідно віку, назвала загальні особливості адаптації учнів початкової школи до навчання в основній школі та конкретно учнів 5-А та 5-Б класів. Ірина Іванівна дала поради подолання труднощів періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі класним керівникам та вчителям-предметникам.
Обмін досвідом – це завжди взаємозбагачення!