Адаптація першокласників до навчання в школі

Spread the love

Початок навчання в школі – один з найбільш складних і відповідальних моментів в житті дітей як в соціально-психологічному, так і у фізіологічному плані.

Вчителі 1-х класів Новікова Н.В., Паламарчук А.О., щоб допомогти учням легше пройти період адаптації до навчання в школі, велику увагу приділяли створенню сприятливого клімату в класі, постійно працювали над підвищенням рівня учбової мотивації, створюючи дитині ситуації успіху на уроці, в позакласній діяльності, в спілкуванні з однокласникам.

Практичний психолог Мироненко І.І. на підставі власних спостережень та вчителів, даних психологічного обстеження виявила «групу ризику» для подальшої роботи з ними, аби запобігти дезадаптації цих дітей. Учні, які важче адаптувалися до школи, були оточені особливою увагою та індивідуальною підтримкою з боку як учителя, так і психолога.

Психологом проводилась психологічна просвіта батьків (індивідуальні консультації, участь в батьківських зборах) і вчителів (індивідуальні консультації).

25 жовтня відбувся педагогічний консиліум, на якому були підведені підсумки адаптації учнів 1-х класів. Присутні вчителі 1-х класів, практичний психолог Мироненко І.І., вчитель англійської мови Новак С.В. та заступник директора з навчально-виховної роботи Козар Т.М. висловили свої враження та спостереження від роботи з дітьми даної вікової категорії. В цілому рівень адаптації першокласників закладу до навчання в школі є достатній.

За результатами роботи практичний психолог Мироненко І.І. надала рекомендації вчителям 1-х класів та підготувала пам’ятки батькам щодо індивідуального підходу до кожної дитини з труднощами в адаптації; на дітей «групи ризику» склала індивідуальні діагностичні картки; розробила індивідуальні та групові програми корекційного курсу.